ETIKETTER

söndag, januari 29, 2012

Shopping i Stockholm

Hej hopp!
Om ni undrar varför jag inte bloggade igår så beror det på att jag var i Stockholm över dagen. Jag och några vänner åkte iväg tidigt på morgonen och var hemma igen efter nio på kvällen. Vi hade en riktigt rolig dag fylld med massa shopping! Det blev några fynd som jag kan visa upp lite senare. Just nu är jag trött i hela kroppen, men ska ändå iväg och fixa lite ärenden om några timmar. Nu ska jag dricka upp mitt jordgubbste och läsa lite bloggar.
Hoppas att ni alla får en härlig söndag!


Vi fyra när vi shoppade igår, hahaha!

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Natti sa...

Heei, jag undrar vilka bloggar du läser och tycker är bra? Fortsatt trevlig kväll!

29 jan. 2012 18:49:00  
Anonymous tindra sa...

Mysigt! :)

29 jan. 2012 19:13:00  
Anonymous Anonym sa...

Vad köpte du??

31 jan. 2012 20:06:00  
Anonymous laurie sa...

näääää nu tycker jag att du får säga till när du kmr till sthlm nästa gång :D

31 jan. 2012 22:32:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Natti: Jag läser så otroligt många bloggar, prenumererar på runt 200 st... galet mkt jag vet! Men många följer jag bara bilder och läser inte så mkt vad de skriver. Vilka bloggar följer du?

1 feb. 2012 13:31:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Tindra: Ja, vi hade jättekul! :)

1 feb. 2012 13:31:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Laurie: Åhhh det är såååå många i Sthlm som jag inte träffade under besöket. :( det var verkligen superspontant, bestämde att jag skulle åka natten innan vi åkte! :) Nästa gång förhoppningsvis!

1 feb. 2012 13:33:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Jag köpte en hel del fint, jag kommer blogga om det och visa bilder. Håll utkik!

1 feb. 2012 13:33:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->