ETIKETTER

lördag, januari 28, 2012

Min dag i bilder


Lunchade på en jättegod bufférestaurang i stan med en vän.


Mitt nagellack matchade den otroligt söta vattenmelonen (för att vara vinter?!).


Lite efterrätt på det. Blåbärskakan var riktigt mumsig och tydligen nyttig?!


Sa hejdå till lunchvännen och mötte upp en annan vän på Hindersmässan.


Det fanns bl.a massa fina skyltar med olika budskap.


Fick syn på dessa roliga kärlekskakor, haha!


Min vän köpte färska munkar, jag själv klarar inte av dess lukt. Men det är en annan historia... Himla fint dekorerade var de i alla fall!


Någon sålde rävar! Läskigt...


Sen mötte vi upp ett helt tjejgäng av vänner och gick och åt middag...


... och så avslutade vi kvällen hemma hos en av tjejerna med att spela Risk i några timmar.

Hoppas att ni har haft en riktigt bra dag! Nu ska jag gå och sova för imorgon väntar riktigt roliga äventyr som vi planerade lite spontant ikväll. Hörs imorgon! Godnatt.

Etiketter:

12 Comments:

Anonymous Anonym sa...

vilken buffe restaurang var det? mums såg gott ut:D

28 jan. 2012 02:16:00  
Anonymous Eva sa...

Roligt med såna här bildkavalkader för att illustrera en dag! Sandra som driver bloggen "Niotillfem" gör det ofta, hon bor i New York och det är alltid så kul att läsa hennes inlägg.

28 jan. 2012 08:36:00  
Anonymous Anonym sa...

varför klarar du inte av lukten av munkar? KRAM

28 jan. 2012 13:02:00  
Blogger Victoria - My life My Love sa...

Det såg gott ut :)

28 jan. 2012 15:14:00  
Anonymous tindra sa...

ni ser ut att ha haft en mysig dag :)
Saknar Örebro :) sån fin stad :)

28 jan. 2012 19:43:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Den heter Amica More, supergod och vällagad mat med bra råvaror. :) Kan varmt rekommendera det stället.

29 jan. 2012 10:59:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Eva: Följer inte den bloggen men ska definitivt spana in, älskar New York-inspiration! :)

29 jan. 2012 11:00:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Haha, det är en lång historia men kan säga som så att jag en gång blev matförgiftad av färska munkar för några år sedan. Varje gång jag känner lukten så tänker jag på hur illa jag mådde! Bläääh...

29 jan. 2012 11:01:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Victoria: Det var suuupergott!

29 jan. 2012 11:01:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Tindra: Ja, det var verkligen jättemysigt på hindersmässan! =)

29 jan. 2012 11:02:00  
Anonymous Anni sa...

Näääe vad äckligt med rävarna?? Vem köper döda rävar? Vad sjukt!

Vart äter man den nyttiga blåbärskakan? ;-)

31 jan. 2012 00:27:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anni: Ellerhur????!! Veeem köper? Haha. Det sjuka va att jag såg folk som stod och sålde andra grejer gå och köpa rävarna! Så hängde de upp dem bakom sig i sina tält. WTF? Haha. Blåbärskakan var efterrätt på Amica More, jättegod mat har de! Vi får gå dit ngn gng! Kram

1 feb. 2012 13:44:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->