ETIKETTER

torsdag, december 15, 2011

30 % rabatt hos Bik Bok


Haaaaalllllååååå??? Är ni vakna så här sent? Har själv suttit och arbetat de senaste timmarna. Kikade för ett tag sedan in på FB och tänkte tipsa er om vad jag såg där. Imorgon (eller idag rättare sagt!) erbjuder Bik Bok 30% rabatt på hela sortimentet! Jag vet precis vad jag ska köpa om jag har vägarna förbi. Jag var faktiskt där igår och klämde på en grej. Köpte den inte eftersom jag kände på mig att det skulle komma ett härligt erbjudande snart! Bik Bok har varit riktigt duktiga på det den senaste tiden. Nu ska jag sova, vi hörs imorgon! Tjing!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anna sa...

Ja det går tydligen inte så bra för Bik bok just nu, därav alla rabatter hela tiden!

15 dec. 2011 11:11:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anna: Är det så det ligger till alltså?? Det låter ju rätt så logiskt ändå...

15 dec. 2011 11:14:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->