ETIKETTER

torsdag, december 15, 2011

Ta 3 betala för 2


1, Dagserum. 2, Nattserum. 3, Rengöring. 4, Borst-set. 5, Highlighter.
6, Highlighting pen. 7, Ansiktsscrub. 8, Reparerande serum. 9, Ögonmakeup-remover.
Jag tänkte ta och tipsa er om en kampanj som pågår just nu. Här får man köpa 3 valfria Mary Kay-produkter och bara betala för två av dem. Mary Kay är ett märke som jag snart har använt i ca ett och ett halvt år och jag är hur nöjd som helst. Det är så himla kul att hitta bra produkter som verkligen fungerar. I kollaget här ovan har jag sammanställt några av mina favoriter som är sååå himla bra. Jag tycker verkligen att detta märke sticker ut i mängden när det gäller hudvård. Den absoluta favoriten är de två produkterna längst ner i högra hörnet. Steg 1 är en ansiktsscrub (7) med små, små kristaller som VERKLIGEN polerar ansiktet. Jag brukar kalla den för "sanden" eftersom den känns som finkornig sand. Steg 2 är ett vårdande och reparerande serum (8) som man ska ha efteråt. Ni anar inte hur pass len och fin man blir efter dessa produkter.

En annan favorit är mitt pensel-set som är i äkta hår. Otroligt bra penslar som jag använder dagligen. Gillar speciellt den snedställda penseln som är kanon när man ska måla under nedersta fransraden. Just denna pensel är en 2in1 pensel då ena sidan är en snedställs pensel, och andra sidan en ögonbrynsborste.

För att ta del av detta erbjudande så behöver man vara inloggad. Det är bara att registrera sina uppgifter här så får man inloggningsuppgifter. Efter att man loggat in kan man läsa mer om varje produkt och se prisuppgifter. Det kostar ingenting att registrera sig.

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Vadkostar skrubb?

15 dec. 2011 18:15:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Hmm, tror den kostar 399 kr, men är inte hundra! Logga in och kika själv för säkerhets skull! :)

15 dec. 2011 20:55:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->