ETIKETTER

måndag, november 21, 2011

Träffade sin fru på inspelningen

Men åh, nu blir det nostalgi på hög nivå! Jag var helt tokig i Backstreet Boys när jag var yngre (tycker fortfarande att de är grymma). Jag minns att det fanns ett musikprogram på SVT som hette Voxpop (och Voxtop) och varje gång Backstreet Boys musikvideo spelades så satt jag redo med att trycka på REC på fjärrkontrollen till videospelaren. Jag har fortfarande kvar ett VHS-band hemma hos mina föräldrar som är märkt med "Marias musikband - RÖR EJ!". Haha! Det hände ofta att vi spelade över varandra band så det gällde att markera TYDLIGT att detta veeeeerkligen inte fick spelas över. Jag skojar inte när jag säger att videon till As Long As You Love Me förekommer minst 10 gånger på bandet!

Lite rolig fakta är att Brian Littrell träffade sin fru på inspelningen av videon. Hon är en av tjejerna som är med. De har varit gifta sedan år 2000 och har en son ihop.

Backstreet Boys - As Long As You Love Me

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Eva sa...

Och visst är det häftigt att det är en svensk låtskrivare och producent - Max Martin! Inte klokt vad den mannen måste ha tjänat pengar... Annars är min Back Street Boys-favorit "Larger than life"..

21 nov. 2011 18:25:00  
Anonymous Lexi sa...

ÄLSKAR DEM!! Synd att Kevin inte är kvar! Dem har konsert i Malmö den 13:e maj!! =) Perfekt present för mig som fyller 25 den 15:e maj! Dem kommer säkert till Sthlm med, ska du inte se dem då? =D

22 nov. 2011 11:19:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Lexi: Hahaha jag veeeeet, jag vill så gärna gå! Om det är en perfekt present för dig, vad är det då inte för mig som fyller år DEN 13 MAJ!!!! Hahaha! Har dock aldrig varit i Malmö, hade det varit Sthlm så hade jag åk, men Malmö har jag ingen koll på... Men du ska då eller?

22 nov. 2011 13:27:00  
Anonymous Lexi sa...

Hahaha skojar duuu! Du får ta dig ner! Jag känner inte heller till Malmö, men visst det är en bra bit ifrån dig hehe. Har du kollat om dem blir nåt i Sthlm då? Det borde det.

Jag har redan sagt till min man att konsertbiljetter till dem vill jag ha så han är ute i god tid, haha. Hoppas han inte har glömt! Ska påminna honom bara för det.

23 nov. 2011 11:55:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->