ETIKETTER

tisdag, november 22, 2011

Nya kuddar till sofforna


Har glömt att visa er mina nya kuddar i vardagsrummet. Var egentligen inte på jakt efter nya, men när jag såg dessa så kändes de heeeelt rätt. Jag tycker att det är jättesvårt att hitta snygga kuddar så gissa om jag blev glad när jag hittade dem? Förut hade jag tre olika typer av kuddar (både vad gäller färg och storlek) i vardagsrummet, men ingen av dem kändes så där helt hundra. Men nu har jag bytt ut alla till dessa här ovan och oj vilken skillnad det blev. På något sätt så kändes det mer harmoniskt och som att det gick en röd tråd genom soffgrupperna. Tänk att en så liten detalj som kuddar kan göra så mycket?! Tänk på det!

Etiketter:

15 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Vart har du köpt dina soffor? Jätte fina!!

22 nov. 2011 23:54:00  
Anonymous Eva sa...

Jättesöta och vackert till det grå!

23 nov. 2011 11:19:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej Maria! Skulle vara jätte kul om du gjorde ett inlägg om där du tipsar om nyårsklänningar!!

23 nov. 2011 18:52:00  
Anonymous tindra sa...

rosa & grått är så fint ihop!

23 nov. 2011 19:02:00  
Anonymous Anonym sa...

hej, vart har du köpt kuddarna? fanns de kanske i fler färger?

23 nov. 2011 22:10:00  
Blogger Al sa...

så fina !

24 nov. 2011 13:57:00  
Anonymous Linda sa...

Hej Maria!

Hoppas allt är bra med dig, tänkte fråga dig en sak och hoppas du kan hjälpa mig. Det har hänt ett antal gånger nu att folk använder mina bilder på facebook och skapar fejkkonton. Tänkte fråga dig om du kan hjälpa mig skydda dina bilder som du gjort på din blogg. Tänker mest på Nathalies bilder, börjar blir lite orolig över att folk ger sig på hennes bilder. Vill kunna driva bloggen som jag gör nu och hoppas att du kan hjälpa mih. Vore super snällt faktiskt om du har tid dvs. =)

Massor av kramar till dig.

24 nov. 2011 16:04:00  
Anonymous Melissa sa...

Bricho shufro! =)

24 nov. 2011 20:08:00  
Anonymous Anonym sa...

Snygga!!BRIHE!!KRAM

24 nov. 2011 22:38:00  
Anonymous kristin sa...

vilka fina kuddar!

25 nov. 2011 10:36:00  
Anonymous Anonym sa...

Riktigt fina och passar så bra med den gråa nyansen

26 nov. 2011 14:38:00  
Anonymous Anonym sa...

Jättefina! Passar fint till din soffa. Miss you! Kom till Sthlm snaaart! :o) Kramar
Eli

27 nov. 2011 11:54:00  
Anonymous Anna sa...

Maria mariiiiaaa av de bilder du visat med ditt hem i bakgrunden så ser det sååå fint ut! Kan du inte lägga upp fler bilder pretty please? Behöver inspiration för jag har aldrig gjort något inredningsrelaterat förut! :D

28 nov. 2011 12:54:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: tack! Hittade dem på Svenska Hem/Severins möbler. minns tyvärr inte märket, kan kolla upp det!

Eva: tack så mkt! Gillar själv kombon =)

Anonym: Visst kan jag göra det! Någon viss stil du tänker på förutom att det ska vara festligt? :)

Tindra: Håller med! :)

Anonym: Haha, på ÖB faktiskt ;) De fanns i mörklila och kanske silver också om jag inte minns helt fel.

Al: Thanks sweety!

Linda: Jag mailar dig!

Melissa: Tack sötnos!

Anonym: Tack!

Kristin: Tack!

Anonym: Tack!

Eli: Tack gullet! Jag får hälsa på snart!! Kramar

Anna: Åh, haha tack så mkt! Det kan jag väl =) Ngt speciellt önskemål? Kram!

29 nov. 2011 11:15:00  
Anonymous Ida Maria sa...

Riktigt fina kuddar. Hade passat perfekt även i min soffa :)

29 nov. 2011 22:01:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->