ETIKETTER

söndag, september 04, 2011

Scones och bakning


Frulle!


Otroligt goda. Favoriten är Royal Fikon, yum!


Mumsiga scones!
Hej alla härliga läsare!
Idag har jag bakat hela dagen lång. I morse blev det riktigt goda scones till frukost. Sen har jag bakat hela fyra olika kakor till lite olika tillfällen. Två till idag och två till imorgon. Bakade bland annat min smarriga cheesecake som jag bloggat om förut. Det är nog den godaste jag (och min man) har smakat - någonsin! Bakade även efter ett helt nytt recept på en chokladkaka, ska bjuda på den imorgon, så bilder får ni se först då. På bilderna ovan ser ni sconesen som blev riktigt lyckade. Synd att man inte kan smaka genom bilderna. Haha. :-)

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Eva sa...

Oj, vad höga och fina dina scones blir, så där ser aldrig mina ut... ska bli intressant att se om det är någon skillnad på recepten! Sen kan jag intyga att den smarriga cheesecaken är fantastiskt god!

4 sep. 2011 22:39:00  
Anonymous Anonym sa...

Bone apetit, ser goda ut!!

5 sep. 2011 12:30:00  
Anonymous tindra sa...

Älskar marmelad/sylt på varmt nybakat bröd, mums!

5 sep. 2011 13:33:00  
Anonymous Ellen sa...

oh herregud vad gott det där såg ut! älskar scones:)

7 sep. 2011 09:55:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->