ETIKETTER

fredag, september 02, 2011

Kvällens finaste outfit


Halsband = Kenneth Jay Lane. Klänning = Nelly.
Väska = Anya Hindmarch. Skor = Asos.

Hallå där! Så dåligt jag har bloggat denna veckan. Inte för att jag inte velat, utan för att jag inte hunnit. Har haft så himla mycket att fixa! Ska bättra mig, promise. Det är flera av er som sagt att min blogg har en jättebra blandning av inlägg, det enda negativa är att jag inte uppdaterar så ofta längre. Har verkligen tagit det till mig och ska försöka bättra mig. Promise! Här ovan ser ni kvällens önskeoutfit. ÄLSKAR halsbandet, någon som vill köpa det till mig? :-) Och resten av outfiten också för den delen!

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Skona är jättesnygga:) Gillar halsband och väskan också.

3 sep. 2011 10:26:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->