ETIKETTER

torsdag, juli 28, 2011

TV-serier

Har blivit en riktig tv-serienörd den senaste tiden. Följer en massa bra tv-bloggar och hittade denna roliga lista hos Petra som jag gjort om lite.

Pretty Little Liars är definitivt favoritserien just nu!
TV-serier jag följt som barn:
Tittade på allt från Björne till Scooby Doo.

TV-serier jag följt som tonåring:
Beverly Hills, Sunset Beach, Savannah, The Nanny, Rederiet, Tre Kronor, Skilda Världar, Nya Tider, Buffy och vampyrerna, Angel, Vänner, Alias, Ally McBeal, Jack & Jill.

TV-serier jag följer nu:
How I Met Your Mother, Glee, Pretty Little Liars, The Vampire Diaries, Grey's Anatomy, Desperate Housewives.

TV-serier jag gillar:
Se ovanstående och 90210, Veronica Mars, Smallville, One Tree Hill, Gossip Girl, Life Unexpected, Dexter, Scrubs, Gilmore Girls.

TV-serier jag aldrig tittar på:
Alla CSI och NCIS eller vad de nu heter. De kanske är bra men har aldrig sett ett avsnitt.

TV-serier jag inte fattar:
Mad Men. Gav upp efter tre-fyra avsnitt.

TV-serier jag hade velat följa men aldrig hunnit se:
White Collar, The Mentalist, True Blood, Supernatural, Fringe.

TV-serier som jag saknar:
Studio 60 On The Sunset Strip, Jack & Jill, Life Unexpected, Veronica Mars.

TV-serie som kändes fin:
Gilmore Girls?

TV-serier jag äger på box:
Veronica Mars (alla säsonger), Grey's Anatomy (1-3),Vänner (alla säsonger) Glee (1), One Tree Hill (1), Gilmore Girls (1), How I Met Your Mother (1-4), Sex and the City (hela boxen), Lost (1).

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Ohh saknar också Jack & Jill och Veronica Mars. Två serier som gärna hade fått fortsätta ett bra tag till. Hade gärna sett att Life Unexpected hade fått fortsätta en säsong till.

The Mentalist är riktigt bra, du får titta i sträck ;)

30 juli 2011 00:03:00  
Blogger nailsbytheprincess sa...

om du gillar vampire diaries och life unexpected kan jag tipsa om en ny som börjar i höst. den heter secret circle och är från skaparna av vampire diries och hon som spelar lux i life unexpected har huvudrollen. :)
sen ska det börja en som heter the lying game som är baserad på en bok av pretty little liiars författaren. håller med om att pll är den absolut bästa just nu! sitter på helspänn hela tiden.

sen är en av mina favoritserier hellcats, du kan ju kolla upp den :) dom skulle ha spelat en en andra säsong men dom avbröt det "/

31 juli 2011 16:36:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->