ETIKETTER

tisdag, juli 26, 2011

Fynd till hemmet.

Det var ju några dagar sedan som jag bloggade och det beror helt och hållet på att jag har semester. Har de senaste veckorna spenderat tid med nära och kära och haft det hur skönt som helst. Men om sanningen ska fram så har jag saknat bloggen lite! Tänkte ta igen lite bloggning och vi börjar med lite bilder på några av de grejer som jag fyndat. Det fanns en jättebra inredningsbutik här i Örebro som hette Finrummet. Tyvärr gick de i konkurs och sålde därför allt till 50-70 %. Jag fyndade massor av grejer för en riktigt låg summa.

Som ni ser så har jag utökat min Dixie-samling med några nya burkar. I den gula har vi corn flakes, den lilla röda innehåller florsocker numera och i den bruna förvarar jag blockchoklad och chocolate chips som jag använder till bakning. I kakburken till höger har jag placerat massa tepåsar, har ju redan en finfin kakburk från Dixie. Klicka HÄR för att se mina andra burkar.


Hittade även ett roligt kakfat i samma serie som var så billigt att jag inte kunde låta bli att köpa det. Fyndade även vasen med små lampor på bilden till höger. Allt blev så billigt med 70 % rabatt!


Jag älskar Jelly Bean, fyndade två fina fat!


Visst är det kul med fynda? :-) Dessa supersöta espressokoppar från Bruka Design var också nedsatta till 70 %.

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous tindra sa...

nääää det var min favorit butik juh! Varför gick dem i konkurs?? :( ,var ju en bra butik :)
Fan vad snygga burkarna är! Love them!
kram på dig

28 juli 2011 20:31:00  
Anonymous Anonym sa...

Mycket fint!

31 juli 2011 21:58:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->