ETIKETTER

lördag, juli 02, 2011

Lyckad reklamfilmsinspelning och lite bullar på det!

Hjälp vilken vecka jag har haft! Som jag berättat tidigare så har vi spelat in en reklamfilm. Det har varit hur kul som helst, men samtidigt så tar det på krafterna. Första filmdagen startade vi klockan 09:00 och höll på fram till 02:00 på natten (med paus mellan 17-21)! Men som sagt, det har varit sjukt kul och jag har lärt mig massor! Vill bara förklara för er så att ni förstår varför jag inte har bloggat så mycket denna vecka. Så denna helg har varit riktigt efterlängtad. Kommer spendera den genom att bara ta det lugnt och koppla av. Och hur göra jag det på bästa sätt? Jo, jag bakar! Hahahaha, jag vet, det låter knäppt, men jag tycker det är skitkul att baka. Det är avslappnande för mig, fråga inte varför för jag har ingen aning. Det knäppa är att jag inte är så förtjust i att äta bakverken. Gillar bara att baka, haha!

Denna gång var jag sugen på att baka något nytt. Därför slängde jag ihop lite grejer och prövade mig fram. Det blev bullar fyllda med vaniljkräm. Jag har precis satt in den första plåten i ugnen så det återstår att se hur slutresultatet blir. De ser dock riiiiktigt goda ut nu när de har jäst! Bilden här nedan tog jag precis när jag fyllt dem. De blev hur stora som helst efter jäsningen, haha. Kan visa bild senare om ni vill!

Etiketter: ,

6 Comments:

Blogger nailsbytheprincess sa...

Kan du inte lägga ut receptet om dom blev bra? Dom ser skitgoda ut! :D

2 juli 2011 21:42:00  
Anonymous Anonym sa...

Oj vad mumsiga de såg ut! Visa bild på slutresultatet?

2 juli 2011 22:14:00  
Anonymous sandra sa...

ser inte helt fel ut! :)

3 juli 2011 00:46:00  
Anonymous Mylo Beauty sa...

men va gott :)

Du har väl inet missat tävlingen somär igång på bloggen där du kan vinna en sminkning av mig.
Utbildad och diplomerad mek up artist som äslkar sitt yrke :)

Kram
My

3 juli 2011 19:45:00  
Anonymous Anonym sa...

Vill se resultatet!
Kram

4 juli 2011 15:54:00  
Anonymous Anonym sa...

Ser gärna bild på resultatet och ett recept, ser jättegott ut!

5 juli 2011 12:30:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->