ETIKETTER

tisdag, juni 28, 2011

Reklamfilmsinspelning hela dagen lång

Hej allihopa! Hoppas att ni alla haft en bra dag. Själv har jag varit igång sedan i morse. På jobbet håller vi på att spela in en reklamfilm för en kund, så det har varit en massa spring och förberedelser på plats. Filmningen gick jättebra, vi ska fortsätta ikväll och även imorgon. Jag lyckades få med finaste Anni att vara med som statist också. Så ikväll ska jag ner till stan för lite mer filmning! Har ni inte upptäckt Annis blogg ännu så tycker jag att ni ska klicka er in på den. Läser den varje dag!

Här nedan ser ni en bild på när jag följde inspelningen via regissörens tv-platta-grej, haha. Och nej, det är inte äpplen vi gör reklam för, hahaha. Det är en galleria här i Örebro som heter Krämaren. Reklamfilmen kommer ut i höst, lovar att lägga upp den här på bloggen när den kommer ut. Kommer bli hur bra som helst!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anni sa...

Gullis! Tack för att jag fick vara med, det var superkul :-) <3

29 juni 2011 16:25:00  
Anonymous Mylo Beauty sa...

Shit va roligt :)

Har en ideé på min blogg som jag kanske kommer starta med, gå gärna in och kommentera :)

Kram
My

29 juni 2011 19:02:00  
Anonymous Al sa...

Va roligt med reklamfilm :)

29 juni 2011 20:34:00  
Anonymous Mimmi sa...

Hej! Vad tycker du om min walk in closet? http://www.passionforfashion.devote.se/blogs/10679996/walk-in-closet.htm#WriteComment

1 juli 2011 22:12:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->