ETIKETTER

fredag, maj 20, 2011

It's friday!

Hallå ute i stugorna! Bloggen har fått lida lite på grund av en massa jobb och annat skoj som jag har haft för mig. Ska försöka bli bättre på att uppdatera! Ska även försöka få igång mobilbloggandet, någon som vet någon bra app för det? De jag hittar fungerar icke. Idag jobbar jag hemifrån, ska snart åka iväg för en sväng på stan. Skönt med fredag idag, det firar vi med den här låten från Glee:
Haha, Santanas reaktion när hon upptäcker att någon annan har en likadan klänning som henne!

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anni sa...

Bara jag som tycker Rebecca Blacks version är ganska bra? Inte världens bästa text kanske men braa ändå ;-) Men MYCKET bättre med Glee såklart!

20 maj 2011 16:55:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->