ETIKETTER

torsdag, maj 19, 2011

Trailers till helt nya tv-serier:

Okej, efter att ha kikat på fler tv-bloggar så har jag nu hittat en massa trailers till nya serier som har producerats. Har i detta inlägg samlat ihop några av dem som jag tyckte var intressanta. Kika på dessa trailers om du är itresserad och har en stund över. :-)

Awake - drama/sci-fi? - favorit!
Spännande! Jag gissar på parallella världar?

Revenge - drama - favorit!
Den här kommer bli bra, längtar!

Apartment 23 - komedi - favorit!
Hahaha!

Smash - komedi/drama/musikal - favorit!

Suburgatory - komedi

I Hate My Teenage Daughter - komedi

New Girl - komedi - favorit!

Bent - komedi

Whitney - komedi

Are You There Vodka? It's Me, Chelsea - komedi

Grimm - drama/sci-fi

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Petra sa...

Frågan är hur man ska ha tid att se på allt!? Det görs för mycket bra TV för ens eget bästa. Jag som håller på att planera att flytta till Nya Zeeland i några månader.. men då har man mycket att kolla på när man kommer hem antar jag ;)

19 maj 2011 16:24:00  
Blogger Steph sa...

Åh, Grimm och Awake kommer jag garanterat titta på!

20 maj 2011 16:17:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->