ETIKETTER

måndag, april 04, 2011

Lyx eller budget: Miu Miu


Minns ni att jag har bloggat om dessa rosa skor förut? De kommer från Miu Miu och jag kommer aldrig att glömma dem eftersom de under en längre tid agerade skrivbordsbakgrund på min dator. ;-) Det var inte bara färgen som jag blev kär i, utan också designen. Skulle helst vilja ha dem i kornblå, men nu har jag hittat ett par snarlika i en mer neutral färg. Du hittar dem hos Deichmann för 599 kr, plånboksvänligt om man ska jämföra med de rosa som kostar ca 3 673 kr.

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger Juliannie sa...

Deichmann är en suverän butik för billiga, läckra skor som dessutom oftast är jättesköna! Jag har köpt massor där! Det enda tråkiga i din jämförelse ovan är väl färgen då... cerise är ju en härlig färg!

5 apr. 2011 11:02:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->