ETIKETTER

tisdag, april 05, 2011

Ooey gooey brownies


Bild lånad från Kalasgott
Har precis droppat ner en burk med kondenserad mjölk i en kastrull med vatten. Där ska den ligga och koka i tre timmar för att förvandlas till dulce de leche. Tänkte att jag skulle testa detta recept som den här grymt talangfulla tjejen har skapat. Följde hennes blogg långt innan hon var med i Sveriges Mästerkock, därför är det extra roligt att se henne på tv nu. Hoppas verkligen hon vinner! :-) Ikväll ska det i alla fall bakas, så nu förbereder jag alltså burken som ska kokas i tre timmar... Hoppas det blir gott, men det tror jag nog!

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous sandra sa...

jag dog lite när jag såg den där bilden.......!

5 apr. 2011 14:58:00  
Anonymous Anonym sa...

Du får visa ditt result. sen jätte nyfiken....Även ge tips på hur man gör den. Ser sjukt god ut

5 apr. 2011 15:11:00  
Anonymous Malin sa...

Jag som inte är så jätteförtjust i varken kola eller choklad blev jättesugen nu :) Mmmm :) Hoppas att allt är bra med fina dig! Jag älskar verkligen örhängena!! Kramar

5 apr. 2011 19:40:00  
Anonymous Melissa sa...

Oh My God!! De här måste jag göra idag!! :))

Maria, säg till när du är i Stockholm! Vi måste ses då :)

Puss & kram,
Melissa

6 apr. 2011 11:57:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sandra: I know the feeling, vänta tills du smakar dem ;)

Anonym: Absolut, kommer publicera bilder!

Malin: Tack gullet! De var verkligen smarriga! Vad roligt att du gillade dem, de passar dig! Kram!

Melissa: Såg att du gjorde dem, de såg riktigt goooooda ut! Kan hålla med dig om att de är mäktiga! Absolut, vi MÅSTE ses nästa gång jag har vägarna förbi! Samma sak gäller dig om du skulle komma till Örebro :-) Kram!

9 apr. 2011 09:17:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->