ETIKETTER

måndag, februari 28, 2011

Så här ser det ut i min hall just nu!


Hej på er alla! Jag är så trött att jag egentligen inte ens orkar skriva det här. Jag har varit igång sedan tidigt i morse med att plocka plagg inför en stor plåtning. Kom hem för en timma sedan med över 40 påsar! De tar upp nästan hela hallen! Är heeeeelt sluuuuuut, kan någon komma hit och ge mig fotmassage? Mina fötter är helt slutkörda! Jag är sååå sliten att jag inte ens orkar ta snygga bilder, haha! Snart ska jag gå igenom varje påse och vartenda plagg för att skriva ner namn och pris. Fattar inte hur jag ska få med mig allt till plåtningen imorgon, haha, det är så sjukt mycket kläder jag valt ut! Tror nog att jag får leta fram en stor resväska från förrådet... Fördelen med att plocka kläder, förutom att det är riktigt kul, är att man får så jäkla bra koll på vad butikerna har för plagg! Jag har hittat sååååååååå mycket till mig själv som jag ska köpa, hahaha! Vi hörs senare fina ni, har ni haft en bra dag förresten? Hoppas det! Kram!

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Melissa sa...

Lycka till söta Maria på din plåtning! Du är sååå duktig!

Kram,
Melissa

1 mars 2011 00:18:00  
Anonymous laurie sa...

guud va mkt! blir galet shopping sugen när jag ser detta men har intalat mig själv ingen mer shopping i år för har spenderat för mkt på kläder på sistonde :/

1 mars 2011 00:23:00  
Anonymous Lexi sa...

Wohooo det va inte lite! Lycka till!! =)

1 mars 2011 09:46:00  
Anonymous sanna sa...

Men vad roooligt jobb!! :)

1 mars 2011 14:29:00  
Anonymous Anonym sa...

Undrar vad som finns i alla påsar??

1 mars 2011 19:20:00  
Anonymous Anonym sa...

VILKET UNDERBART JOBB! Man blir ju inte alls avundsjuk...

2 mars 2011 16:21:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->