ETIKETTER

måndag, februari 28, 2011

Idag har jag namnsdag!

God morgon fina ni!
Har ni sovit gott? Jag vaknade tidigt idag och ska snart iväg på morgonmötet på kontoret. Ska först måla om naglarna. De blir mjölkvita igen, men målar om för att resultatet inte blev så snyggt igår. På bilderna ser ni lacket, det kommer från Mavala (var först på jakt efter lacket från Chanel, sååå snyggt, men det säljs tyvärr inte längre). Efter mitt möte väntar en lång dag på Vågen och Krämaren (två shoppinggallerior här i Örebro). Ska förbereda inför en fotografering som sker nu i veckan och det är massor som ska fixas. Nu ska jag ta på mig ett stort halsband och måla naglarna! Har på mig min nya blus idag med markerade axlar, love it! Hoppas att ni alla får en finfin dag, se till att få ut det mesta av dagen! Kram!

Ps! Det är den 28 februari idag. Februaris allra sista dag och även min namnsdag, yeeey! :-)


Etiketter: ,

9 Comments:

Anonymous Linda sa...

Grattis på namnsdagen =) och ha en underbar dag.

kram kram

28 feb. 2011 11:46:00  
Anonymous Maya Malke sa...

Grattis :)

28 feb. 2011 12:42:00  
Anonymous Anonym sa...

Ahhhh...jag smälter! Varför så vacker?!?!?!?! :oD
Love your eyes!
Grattis på namndagen gumman. Ha en underbar dag!
P&K
Eli

28 feb. 2011 13:14:00  
Anonymous Anonym sa...

Woow vilken snygging. Kram syrran!!!/love R

28 feb. 2011 18:19:00  
Anonymous Simone sa...

Grattis på namnsdagen! :)

28 feb. 2011 19:11:00  
Anonymous Anonym sa...

Grattis på namnsdagen och önskar dig en underbar dag!

28 feb. 2011 20:51:00  
Anonymous Linda O sa...

Grattis fina Maria på din namnsdag!
Kram =)

28 feb. 2011 22:18:00  
Anonymous Maria sa...

Lite sent och säga det. Men Grattis på namnsdagen! :D

1 mars 2011 12:42:00  
Anonymous Anonym sa...

Grattis på namnsdagen!
Du är värdefull!
Kram

2 mars 2011 09:20:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->