ETIKETTER

måndag, januari 10, 2011

Lyx eller budget: Alexa Mulberry


Hej alla mina fina läsare! Tack för uppmuntrande kommentarer, ni är bäst! ;-) Nu är jag äntligen tillbaka. Jag är fortfarande förkyld, men det är mycket bättre än förut. Tänkte tipsa er om ett inlägg som jag gjorde innan jul på min andra blogg för shoppinggallerian Vågen. Tipsade nämligen om dessa fina väskor som påminner mycket om väskan Alexa från Mulberry. De finns i rött och svart och säljs hos Åhléns för 399 kr. En riktigt fin budgetversion, då Alexa kostar ca 10 000 kr.

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous neli sa...

wow va snygga dem va =O

10 jan. 2011 17:23:00  
Anonymous Anonym sa...

Den svarta var snyggast!!

10 jan. 2011 21:41:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->