ETIKETTER

onsdag, januari 05, 2011

Förkyld

Gott nytt år alla fina läsare!
Kan ni fatta att det är januari igen? Galet! Det har inte blivit så mycket bloggande de senaste dagarna och det har jag haft lite ångest för. Men saken är den att jag inte har haft tid. Jag har dessutom fått en ny mobil och har inte klurat ut hur man mobilbloggar med den. Som grädde på moset har jag åkt på en riktig förkylning. Jag är helt beroende av nässpray, alvedon, servetter och kycklingsoppa. Ligger just nu i soffan och dricker jordgubb & gräddte från NK med honung, jäklar vad gott det är! Ville bara skriva några rader här och meddela att jag snart kommer börja blogga som vanligt igen, måste bara bli kry först. Är så sugen på att komma igång med bloggandet igen! Hoppas att ni alla haft en riktigt fin julhelg, kramar!

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Mickan sa...

Vad trist, krya på dig. Men var försiktig med nässprayen. Senast jag använde blev jag beroende av den och var tät i näsan flera dagar efter jag slutat. :/
God fortsättning på 2011!

5 jan. 2011 22:13:00  
Blogger Juliannie sa...

Undrade just var du tagit vägen... du ser, du är saknad!

Usch, att vara sjuk är sååå tråkigt, men när man frisknar till är det härligt! Var själv sjuk från julafton och nästan till nyår, lite orolig att festen skulle få ställas in, men nejdå, tjoho vad kul vi hade!

6 jan. 2011 08:35:00  
Anonymous Anonym sa...

Krya på Dig!
Kram

6 jan. 2011 20:54:00  
Anonymous tess sa...

Krya på dig!

Kramar

7 jan. 2011 11:58:00  
Anonymous Linda sa...

Hej fina! Hoppas du är på bättringsväg :) har själv varit dålig i en vecka men äntligen frisk. Saknat dina inlägg! Krya på dig och vi väntar på dig.

kram kram

8 jan. 2011 10:31:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Tack alla ni!!

10 jan. 2011 15:02:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->