ETIKETTER

fredag, december 17, 2010

Knäck och ischoklad

Här kommer lite fina bilder från mitt julbak. Kokade ihop klassisk knäck och ischoklad i förra veckan och jag kan tala om att allt redan är slut. Haha! :-) Min man är tokig i ischoklad, men det är inte jag. Verkligen inte. Tycker att det bara smakar fett, haha. Knäck är däremot gott. Allt tog slut ganska snabbt faktiskt då jag bjöd familj, vänner och kollegor på godiset. Kan tala om att det var mycket uppskattat. Knäcken gjorde verkligen succé! Blir en ny sats till helgen tror jag. ;-)




Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Vad fina de blev. Laga fler och ta med till jul. Perfekt som julklapp! Kram Rachel

17 dec. 2010 14:18:00  
Blogger Juliannie sa...

Mumselimums! Men jag tror att jag ska prova att göra dina skumtomtefudge!

17 dec. 2010 17:02:00  
Anonymous Anonym sa...

Kan du inte lägga upp recepten på knäcken och ischokladen med?

21 dec. 2010 19:44:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->