ETIKETTER

fredag, december 17, 2010

Jag har köpt en prenumeration


Så där ja. Nu har jag beställt ett tidningsprenumeration i julklapp till någon. Kan ju inte säga till vem heller eftersom h♥n läser min blogg. Tänkte passar på att tipsa er om att Tidningskungen säljer prenumerationer till både svenska och utländska tidningar. Där får man dessutom bättre priser än om man beställer direkt från tidningen. Funderar faktiskt på att beställa Vogue, jag brukar ju ändå köpa den i butik. Här nedan hittar du några av mina favoriter:
Vogue USA, Vogue Storbritannien, ELLE, Digitalfoto, Solo och Amelia.

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Juliannie sa...

Det är en jättebra julklapp tycker jag! Önskar mig den själv! Då skulle jag vilja ha någon glassig inredningstidning, amerikansk eller engelsk...

17 dec. 2010 17:01:00  
Anonymous Anonym sa...

ja prenumerar på elle, så himla smidigt och bra, så får man annorlunda omslag med, mycket finare än de som säljs i butik :)

18 dec. 2010 17:59:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->