ETIKETTER

tisdag, oktober 19, 2010

Today


Vaniljyoghurt, corn flakes & russin - yum!
Dagens glamourösa frukost, haha. Vaknade upp till grått och burrigt väder. Tråkigt, blä. Idag ska jag sitta med vårt projekt och göra lite research. Har fått många frågor kring detta och som jag sagt tidigare så får jag inte säga något ännu. Ni får vänta till slutet av november. Jag lovar att ni kommer att få veta allt då, ni kommer faktiskt att märka det själva ;-) Mer än så säger jag inte nu. Nu ska jag äta klart och sätta igång med dagens arbete! Vi hörs babes!

Etiketter: , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Spännande, ser fram emot att höra vad dt rör sig om ...Min frukost är inte lika rätt, sandwich & kaffe, mmmm...

19 okt. 2010 10:14:00  
Anonymous Anonym sa...

glömde förtydliga att "sandwich" inte stod för smörgås utan GLASSEN "sandwich" :D

19 okt. 2010 18:00:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->