ETIKETTER

fredag, oktober 01, 2010

Ny design - igen!


Men jisses vad jag har hållt på med min bloggdesign. Inspirationen är på topp och jag prövar mig fram med olika designelement. Tycker nu att bloggen fått ett nytt och snyggt utseende då jag både ändrat loggan och bakgrunden. Hoppas ni gillar det för det gör jag! :-)
Loggan är dock tillfällig. Jag testade att rama in den i olika ramar men blev inte nöjd med någon. De alla känns lite för mycket, jag gillar ju enkelt och stilrent. Den som jag har nu kändes dock enklast så den får vara där tills jag vet hur jag vill ha det exakt. Jag har en idé i huvudet men vet inte riktigt hur jag ska förverkliga den, så det får se ut så här tills dess. :-) Längst upp ser ni några av de ramar som jag testade. De är snygga, men tyvärr blev de som sagt lite för mycket, de tog över hela loggan och det blev bara för många intryck och detaljer att ta in.

Idag ska jag nog till frisören och klippa mig. Inget dramatiskt, bara toppa lite. Ska försöka hinna med lite shopping också. Men nu ska jag käka, tjing!

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

SNYGGT!

1 okt. 2010 14:38:00  
Anonymous www.alexandrastyle.se sa...

Vilken underbar blogg!!!

www.alexandrastyle.se

1 okt. 2010 15:01:00  
Anonymous dalida sa...

gillar att du har en annan bakgrundsfärg!!

1 okt. 2010 17:50:00  
Anonymous Anonym sa...

Du valde rätt ram.

1 okt. 2010 19:02:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->