ETIKETTER

måndag, oktober 18, 2010

HELA The Sound of Music gästar Oprah


Christopher Plummer (Captain von Trapp), barnen och Julie Andrews (barnflickan Maria).
Ni läsare som har följt mig länge, vet att jag är sjukt kär i The Sound of Music. Jag såg filmen för första gången när jag var sex år och redan då blev jag kär. Brukade titta på den så ofta jag kunde och lärde mig till slut alla sånger utantill (men jag hade ju ingen aning om vad det var jag sjöng haha). När jag fyllde 12 år glömde jag bort filmen och inte förrän jag var 19 (!) såg jag den igen. Idag äger jag dvdn, jubileumsutgåvan med massa finfint extramaterial och en signerad poster med Christopher Plummer
Nu är det så att HELA ensemblen har besökt Oprah och programmet sänds i USA den 29 oktober. JAG DÖR AV LÄNGTAN TILLS DET VISAS HÄR! :) Kolla in trailern:

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Desirée Serung sa...

Ååh jag tycker också den filmen är super mysig!

18 okt. 2010 23:21:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->