ETIKETTER

fredag, oktober 15, 2010

Fredagsmys

Yeeey! Mitt lilla beställning från H&M kom idag. Klickade hem två kuddfodral, underkläder och servetter! Haha, servetter? Ja, de va snygga och billiga! :-P Ska fota och visa senare.

Har precis ätit middag med min man och nu dricker jag jordgubbste med honung och han en espresso. Vi har en Nespressomaskin, men tyvärr är jag ingen kaffedrickare. Synd, för Nespresso är lyxigt! ;-)

Känner mig lite bättre, men åkte ändå inte till Göteborg idag. Är inte helt frisk och jag vill inte riskera att smitta min svägerskas (som vi skulle hälsa på) lilla dotter på sex månader. Nepp, vi får åka dit någon annan gång.

Ikväll blir det som sagt en promenad och sedan mys framför tvn. Har lånat massa filmer! Nu ska jag njuta av mitt te. Vi hörs senare snyggingar!

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Krya på Dig!!Hoppas du blir bra snart :)

16 okt. 2010 09:51:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->