ETIKETTER

lördag, september 11, 2010

Naket


1 = H&M. 2 = Topshop. 3 = Asos. 4 = Asos. 5 = Asos. 6 = Topshop.
Jag har länge varit sugen på nudefärgade (beiga, sandfärgade, hudfärgade, ljusbruna - you name it!) skor men har inte hitta några som är tillräckligt snygga. Förrän nu! Vill ha alla här ovan. Alla! Om jag bara fick välja ett par skulle jag nog välja nr 2. Och nr 5. Och så nr 6 också. OCH ALLA ANDRA!

Hahaha! Ni anar inte vad som hände med min dator när jag höll på med det här kollaget. Jag råkade komma åt en tangent så att hela datorn blev svart i några sekunder. Helt plötsligt tänds den igen och då är hela bildskärmen "flyttad" ett varv motsols! Som den här bilden. Haha! Lyckligtvis lyckades jag återställa allt efter några minuter.

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Juliannie sa...

Nudefärgat är kanske inte min favorit, men går det över i liiite mörkare typ sandfärg som de översta är det sååå snyggt. Den modellen är också min favorit bland de här, men alla är snygga!

11 sep. 2010 14:52:00  
Anonymous Anonym sa...

Nummer 5 var sjukt fina!

11 sep. 2010 15:11:00  
Anonymous Mickan sa...

Nr 2 och 3 är mina favoriter. :P

11 sep. 2010 15:57:00  
Anonymous Petra bloggar sa...

OSCH, jag håller med! Nude is the shit! :-)

11 sep. 2010 19:24:00  
Anonymous Örebroare sa...

ALLA var snygga faktiskt!

11 sep. 2010 23:05:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->