ETIKETTER

lördag, september 11, 2010

Lördagsmys


Hej alla fina!
Idag har varit en superlugn dag. Fram mot eftermiddagen började jag känna mig lite dålig. Inget allvarligt, bara trött och lite hängig. Tror att jag börjar bli förkyld då jag nyst flera gånger under dagen... Blä. Idag har vi som sagt tagit det lugnt. Vi har umgåtts, promenerat, kollat på fotboll och lagat middag. Har precis slängt in kyckling med grönsaker (haricot verts, rödbetor, morötter och lök) i ugnen och kokat burgul. Just det, till efterrätt blir det chokladpudding, yum! :-) Har även med oss en film som vi tänkte se ikväll.
Hur ser er lördag ut?

Etiketter:

2 Comments:

Blogger tinazpicaboo sa...

kanske en sväng till skogen..fin blogg du har!

11 sep. 2010 20:00:00  
Anonymous Örebroare sa...

Samma här, myspys med min man!

11 sep. 2010 23:05:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->