ETIKETTER

måndag, september 06, 2010

Lite shopping


Nu börjar jag bli trött. Klockan är mycket och jag borde egentligen sova. Tänkte dock publicera detta inlägg först. Här får ni en liten sneak peek på mina senaste köp. Har letat i snart ett år efter en snygg leopardmönstrad tunika och hittade äntligen en som såg ut precis som jag föreställt mig att the one ska se ut :) Köpte även ett par bekväma och snygga jeans i bootcut-modell. Brukar annars enbart använda stuprör, men dessa var väldigt smala och inte alls så värst vida. Nu är det läggdags, godnattis!

Etiketter:

3 Comments:

Blogger Juliannie sa...

Mmmm, djurmönstrat är SNYGGT! Det roliga är att det aldrig verkar bli otrendigt - år efter år efter år finns det med i säsongens nyheter.

7 sep. 2010 08:28:00  
Anonymous Natalie. sa...

Tack!!
Jag har strumpor i mina, det blir inte alls varmt faktiskt... Fårskinn är tydligen "termostatiskt" och behåller den normala kroppstemperaturen oavsett hur varmt/kallt det är utanför (har läst på hemsidan haha). Tycker verkligen du ska investera i ett par- de är UNDERBARA :)

Tunikan ser finfin ut, jag älskar leopardmönstrat! Kommer bli som hon i hollywoodfruar snart känner jag ;)

Kram N.

7 sep. 2010 09:25:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Juliannie: Ellerhur! Håller med, har velat ha det lääääänge och nu äntligen hittade jag ett plagg som föll mig i smak =)

Natalie: Haha finns nog ingen risk att du blir som henne ;-) Okej men va bra, ska nog ta och köpa faktiskt :-D Tack för hjälpen! Kram

7 sep. 2010 09:59:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->