ETIKETTER

tisdag, september 07, 2010

Väskhängare



Good morning sunshines! För flera år sedan fick jag höra talas om en väskhängare som man kunde beställa hem från nätet. Smart uppfinning, men det blev aldrig av att jag beställde den. Den var dessutom inte så värst fin att titta på. Men nu har Glitter fått in en riktigt fin variant och jag slog till direkt. Tanken är att man ska veckla ut den och placera den på bordet så att "hängaren" är under bordet, klicka här och här så ser du. Därefter hänger man upp väskan så att man slipper lägga ner den på golvet. Den här lilla saken kommer att bosätta sig i min väska så att den alltid är med. Låter kanske onödigt men varje gång jag är ute och fikar eller äter så ångrar jag alltid att jag inte har klickat hem den där från nätet. Men nu har jag denna blingade version från Glitter. Pris: 149 kr.

Etiketter: ,

7 Comments:

Anonymous Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

riktigt jäkla smart grej det där =)

7 sep. 2010 10:56:00  
Anonymous Caroline sa...

Det är en himla bra upfinning tycker jag, så slipper man ha väskan på ett smutsigt golv.

7 sep. 2010 14:40:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej!
Du är så grym på att göra massa collage, så jag undrar om du kan ge lite inspiration på klänningar inför ett syrianskt bröllop nu i mitten av september, helst från Nelly då jag redan ska beställa annat därifrån :)
Tack för en grym blogg, you rock!
Ha en fortsatt bra dag, kram.

7 sep. 2010 15:37:00  
Anonymous Anni sa...

Så bra grej det där! Och snygg! Fast du skulle ju ha köpt den i stan ;-) Haha.. Nädå! Kramkraam

7 sep. 2010 18:00:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Pyttis, Håller med :-D

Caroline, Precis, kommer bli mkt smidigare nu med den som bärhjälp!

Anonym, haha tack snälla! Självklart kan jag göra det. Håll utkik i bloggen!

Anni: Haha, jag lovar att titta förbi dig ändå en dag!! Kram

7 sep. 2010 18:31:00  
Anonymous Malin sa...

Jag tyckte att den var jättesöt - skulle dock vara rädd för att glömma den någonstans...:S

7 sep. 2010 18:33:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Malin: Haha, finns faktiskt risk för att jag också skulle göra det, men ska försöka packa ner den så fort jag "tar upp" väskan när jag går :-)

7 sep. 2010 18:40:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->