ETIKETTER

måndag, september 06, 2010

Anonyma läsare och Salt


...och vem är du?
God morgon alla fina! Idag väntar en ny och spännande dag. Har massa saker att fixa så får skynda mig med detta inlägg. Läsarantalet ökar för varje dag, men mina läsare är inte dem som kommenterar, ni läser snarare i smyg och lämnar en kommentar då och då om det är något ni undrar. Och då är ni självklart "anonyma" era fegisar haha :-P Är det så jobbigt att kommentera? Jag bloggar OCH kommenterar på andra bloggar som jag läser och så jobbigt är det faktiskt inte. Ibland tappar jag suget att blogga eftersom det inte känns som att man får någon feedback alls. Ni är tusentals människor som läser, vilka är ni? Ni behöver inte skriva en hel biografi om era liv, men en liten kommentar då och då vore faktiskt guld.

Nu skulle jag egentligen blogga om filmen Salt med Angelina Jolie som vi såg i helgen. Den var spännande men faktiskt rätt så dålig. Den kunde verkligen ha varit bättre men blev dålig pga att handlingen föll då och då, fanns vissa scener som bara var konstiga och ologiska. Vill inte avslöja för mycket om ni nu har tänkt att se den. OBS! Om ni inte har tänkt se den, markera följande rader som avslöjar handlingen: VAAAAARFÖR besökte Orlov CIA och avslöjade allt i början om det nu var så att hon var spion? Hon hade i lugn och ro kunnat döda presidenten då utan att han avslöjade allt. Knasig film! Skulle inte ge den mer än 1 stjärna av 5 möjliga.

Etiketter: ,

13 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Fortsätt blogga! Du är duktig på det, det är intressant/informativt och du har jättebra tips! :o)
Love / Eli

6 sep. 2010 10:55:00  
Anonymous Nahrin sa...

Okej. Nu ska jag kommentera. Jag heter Nahrin och jag har följt din blogg sen du började typ. Du har bra bilder, bra tips och det är alltid lika kul att läsa din blogg! Fortsätt blogga!

6 sep. 2010 11:09:00  
Blogger Juliannie sa...

Oj, känner igen mig precis, förutom att jag inte har i närheten så många besökare som du! Varför är det så trögt att få en kommentar på sina inlägg? Man blir glad för det enklaste enkla! Jag måste dock erkänna att jag inte kommenterat hos dig tidigare, kanske mest för att jag känner att jag inte hör till din "målgrupp" (kunde vara din mamma tror jag). Men jag tycker i alla fall att du har en fräsch, glad, inspirerande blogg och eftersom jag är intresserad av kläder, skor och allt annat som du skriver om går jag in nästan varje dag och läser och blir glad! Jag ska absolut kommentera mera i fortsättningen!

6 sep. 2010 12:39:00  
Anonymous delinda sa...

keep up the good work som man säger =)
tråkigt, trodde att den filmen skulle vara bra. har hört flera som dissat ;)

6 sep. 2010 14:10:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Juliannie: Tack snälla du för dina fina ord! :)
Delinda: Thanx! :) Ja jag trodde också att den skulle vara bra, men icke sa nicke!

6 sep. 2010 14:37:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Eli: Tack finaste du, saknar dig babe!
Nahrin: Tack snälla!

6 sep. 2010 14:37:00  
Anonymous Anonym sa...

Okej jag heter Nahrin och följt din blogg ett tag :P måste bara säga att jag diggar din humor och gillar att läsa dina inlägg :D

6 sep. 2010 18:43:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag heter Nancy, följer din blogg varje dag!

6 sep. 2010 19:55:00  
Anonymous Anonym sa...

Hahahaha jag heter också Nahrin, såg att du redan hade två andra läsare som heter så!!!!!! Bästa namnet!

6 sep. 2010 20:05:00  
Anonymous Anonym sa...

Heter Simona, och har följt din blogg i två år. dina inlägg är riktigt bra och din blogg är underhållande :)

6 sep. 2010 22:42:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag heter Kristin, är 25 år, har följt bloggen i snart tre år. Gillar dina bilder och kollage, de är vackra att se på och du bjuder på mycket inspiration.

6 sep. 2010 22:56:00  
Anonymous Anonym sa...

du svarar ju aldrig på dina läsare! =(
vill gärna se mer bilder på DIG!

9 sep. 2010 11:57:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: När har jag inte svarat på frågor? Det är min blogg och det är jag som bestämmer vad jag ska visa och inte visa.

9 sep. 2010 12:08:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->