ETIKETTER

onsdag, augusti 11, 2010

För en minut sen var du min


Hallå där! Vad händer? Själv sitter jag hemma i Jönköping, i föräldrarnas soffa, och äter färsk ananas, yum! Har snott syrrans laptop (hon är i Sthlm) och är supersugen på att blogga. Tyvärr har inte syrran photoshop (skärpning Gabi!) så jag kan inte fixa snygga kollage... inte lika kul att blogga då. Har sysselsatt mig med att snoka på alla hennes bilder, mohaha! Igår, när vi var på väg ner till Jönkan så försökte jag att blogga från mobilen. Skrev ett femhundrakilometerlångt inlägg som slutligen inte ville publiceras. KUL! Speciellt med tanke på att det tog tid att skriva, då mobilen har touch-tangentbord. Den stationära datorn har PS så får se om jag bloggar från den senare. Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous paulina ♥ sa...

veckans blogg!
hej anmäl dig gärna till veckans blogg!
då har du chansen att presentera din blogg i mig.
http://paulinaceylans.blogg.se/2010/august/veckans-blogg.html#comment

tryck på länken och anmäl dig för mer info gå in på http://paulinaceylans.blogg.se

14 aug. 2010 23:10:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->