ETIKETTER

måndag, augusti 16, 2010

Dagens Filippa K fynd!


Hallå alla!
Nu är jag tillbaka igen efter en lång helg i Jönköping och Stockholm. Tänkte imorgon visa upp några bilder från här hemma, men nu kommer ett grymt bra tips! Ellos har just nu en kampanj där man får köpa två Filippa K-muggar för 49 kr. Jag köpte totalt tio stycken för 250 kr! Förstår ni hur bra pris det är? Vanligtvis får man hosta upp 279 kr för två stycken och jag fick tio för 250 kr. Vill du också köpa ska du klicka här. Bra tips va? ;-)

Etiketter: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Fy fasen! jag beställde direkt.. helt galet ju!

16 aug. 2010 22:52:00  
Anonymous sis sa...

mmmmums, jag kommer på kaffe nu.... funkar nespresso?

17 aug. 2010 00:25:00  
Anonymous Anonym sa...

Top shafir Brihe!

17 aug. 2010 21:34:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->