ETIKETTER

fredag, januari 29, 2010

Idag är det fredagsmys!


Well hello there!
Idag är det fredag, jag älskar fredagar! Vi har verkligen superfint väder. Solen skiner och det har slutat snöa. Ska fixa lite grejer här hemma först men sedan sa jag ge mig iväg till stan och inhandla lite grejer. Funderar på att ta med mig kameran idag för att visa er sedan...Kanske blir för bökigt? Annars får jag mobilblogga. Hoppas ni alla får en finfin dag!

Ps! Så himla kul att bloggen har fått så många fler besökare igen efter uppehållet! Jag kan lova att det blir ännu roligare om allt fler börjar kommentera, som du exempelvis som läser dessa ord just nu. Du orkar inte? Men kom igen, det är ju fredag! ;-)

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Maria sa...

Jag älskar också fredagar! :)

29 jan. 2010 13:22:00  
Anonymous Anonym sa...

Kommenterar :)
haha jag läsr din blogg varje dag, men det är precis som du säger, man orkar inte kommentera!

hur som helst, så kan jag förövrigt säga att du har nog världens bästa blogg! så fortsätt blogga!!!

29 jan. 2010 15:32:00  
Anonymous gabriella sa...

Kommer ni nästa helg :)?

29 jan. 2010 20:12:00  
Anonymous Anonym sa...

Wow älskar din blogg men man vill kommentera men man glömmer bort det snabbt bara man läser och ser vilka fantastiska bilder du lagt upp:) keep it up girl:)

29 jan. 2010 22:25:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Så fantastiskt fina ni är anonyma läsare :)
Wow, tack för era fina ord! Det värmde verkligen!
Kramar!

30 jan. 2010 17:15:00  
Anonymous Feliz sa...

Jag orkar :D Allt för att du ska börja blogga som "vanligt" igen ;) And i love Fredagsmys med :D Fast idag bli det lördagsmys. hihi, ha en toppen kväll!

30 jan. 2010 21:15:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->