ETIKETTER

onsdag, augusti 19, 2009

Tårta & blommor + gratis parfym


Tjena snyggingar!
Är supermegatrött och ska strax lägga mig. Tänkte bara ropa hej till er innan dess. Har haft fullt upp sedan jag skrev det förra inlägget. Befinner mig i Örebro sedan några dagar tillbaka, håller på att fixa massa saker inför bröllopet som typ blommor och tårtan. Önskar att jag hade tagit med mig min systemkamera så att jag kunde fota lite bilder och visa er. Har dock massa bilder som jag ska visa när jag kommer hem. Då kommer mitt bloggande att sätta igång igen :-) Men det blir nog om minst en vecka eller två. Så håll ut tills dess ;-) Godnattis!

Ps! Förresten, klickar ni på annonsen med Avril Lavigne under detta inlägg så kan ni beställa parfymprov på hennes nya parfym - GRATIS! Har både luktat och beställt den... Doftar fräscht, sött och blommigt... Plommondoft typ :-)

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous simone sa...

Tyckte du om Avrils parfym..? Gjorde inte jag, alkohol och en karamell typ :D hehe

19 aug. 2009 16:54:00  
Anonymous Ella sa...

Helt underbar tårta !!!
Lycka till med förberedelserna!
//Ella

20 aug. 2009 21:26:00  
Anonymous Lina sa...

Hur lång tid tog det för parfymen att komma ? :D

24 aug. 2009 12:01:00  
Blogger According to Nicky sa...

Fin blogg du har! Tack för tipset! :)

Ha det bäst! Kram/Nicky :)

27 aug. 2009 21:49:00  
Anonymous Joakim K. sa...

Hej!
Undrar hur du gör så man inte kan högerklicka? Vill gärna ha en liten textruta som du har.

Var snäll och svara i en kommentar på min blogg :)

28 aug. 2009 12:23:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->