ETIKETTER

fredag, juli 31, 2009

Så här ligger det till

Hello there!
Skickar detta inlägg från mobilen, befinner mig just nu på stan i Stockholm, ska senare ta tåget ner till Örebro. Har så himla mycket att fixa och ordna nu inför bröllopet som äger rum om typ 3 månader!!! Det mesta är färdigt, det är bara smådetaljer som är kvar. Det är verkligen fantastiskt roligt att planera sitt bröllop :-) Men just nu, som ni säkert har märkt, så finns det inte så mycket tid över åt att blogga. Därför tar jag en liten paus i några veckor för att kunna koncentrera mig på saker som måste fixas. Kommer dock då och då att ge en lägesuppdatering, men jag räknar med att bloggning kommer igång som vanligt igen i slutet av augusti - om inte tidigare! Då ska jag avslöja massa detaljer kring mitt bröllop och även visa bilder från andra bröllop som jag varit på. Har så mycket jag vill blogga om men så himla lite tid. Ser att mina läsare och prenumeranter har ökat i antal (välkomna!), känns riktigt kul, men samtidigt tråkigt eftersom jag inte kan blogga. Men ni har ju allt arkivet att gräva i, där hittar ni inlägg sen flera år tillbaka! Massa kramar!

Etiketter: ,

10 Comments:

Blogger Jeanette S sa...

Ska bli jättekul att se alla bilder sen från ditt bröllop. Bröllop är bland det finaste som finns och jag hoppas att det blir en underbar dag för er båda.

1 aug. 2009 12:34:00  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas ni får ett sagobröllop! =)

Besök gärna min blogg, http://pearldesign.blogg.se

Jag tillverkar UNIKA ARMBAND, endast ett exemplar av varje.
Trendiga och sjukt snygga!

Kram på dig!

8 aug. 2009 22:35:00  
Anonymous Sascha sa...

Älskar bröllop! Är så vackert!!!

13 aug. 2009 15:41:00  
Anonymous Lovisa sa...

Hej! Jag undrar vart ifrån du har fått bilden du la upp 19 feb. Visst är det Gemma Ward på bilden? Kram Lovisa.

13 aug. 2009 19:37:00  
Anonymous Anonym sa...

läs din mail, please. I need some answers.

LOVE!

15 aug. 2009 21:54:00  
Anonymous Emma [foto] sa...

Hej, vet du hur man ser statistiken på blogspot? Jag kan inte hitta det:p

16 aug. 2009 21:47:00  
Anonymous Johan Eriksson sa...

Ni borde verkligen kolla in www.venine.se

17 aug. 2009 18:58:00  
Anonymous Josefine sa...

Fin Blogg!

17 aug. 2009 21:01:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej Maria !
Önskar spara din blogg på FAVORITER men det går inte och jag kan inte leta varje gång efter dig...
Hur gör vi ? Älskar din blogg :-)
Kram
Cissi
dada247@hotmail.com

18 aug. 2009 13:40:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Lägg till mig via bloglovin :-) Klicka på den rosa ikonen till vänster som talar om hur många prenumeranter bloggen har så kommer du dit. Tack söta för din fina kommentar!

19 aug. 2009 00:01:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->