ETIKETTER

torsdag, juni 11, 2009

Drag me to hell


Jag älskar skräckfilmer. Och då syftar jag inte på skräckfilmer där en maskerad filur springer runt och härjar med sitt mordvapen. Nej. Jag älskar mystiska skräckfilmer där det "onda" inte riktigt går att förklara... När jag säger "älskar" så menar jag inte att jag sitter och njuter när jag ser filmen, absolut inte. Jag är jättelättskrämd. Vågar knappt titta, men jag tvingar mig själv för att jag tycker att det är så spännande. När jag såg trailern till den här filmen så var jag rädd under hela den kvällen, och då var det bara trailern haha! Såg den nu igen och jag ryser fortfarande. Det här är en film som jag måste se. Tyvärr.

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Garderobsgrubbel&Byråbekymmer sa...

vill se den där filmen =)
Kul att du gillade det jag skrev gumman.
kram!

11 juni 2009 16:29:00  
Anonymous Doreen sa...

jag vågade inte se mer av trailern än till där hon står o pratar på kontoret...mao precis i början av trailern:D haha jag vågar inte men jag e så nyfiken mia :( du gjorde mig så nyfiken

11 juni 2009 17:22:00  
Anonymous ceeline<3 sa...

ag ska också se den, den verkar jättebra! :D

11 juni 2009 18:48:00  
Anonymous Mari sa...

Har förresten lagt till dig på bloglovin..
Lägg gärna till mig om du vill.

Mari

12 juni 2009 14:45:00  
Anonymous Sandra - Piffad sa...

Jag älskar också såna skräckfilmer som är lite mystiska. Ska nog också se Drag me to hell

12 juni 2009 16:41:00  
Anonymous Anonym sa...

den verkar bra..ska nog se den!! föresten vilken fin blogg du har!!

13 juni 2009 21:02:00  
Anonymous Petrich sa...

den är jättedålig, tyvärr ;/ mer löjlig och overklig än läskig.

15 juni 2009 03:51:00  
Anonymous Fanny sa...

Skitläskig är den, publiken skrek stup i kvarten =)

22 juni 2009 18:36:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->