ETIKETTER

torsdag, juni 11, 2009

You are beautiful no matter what they say


Leighton Meester från Gossip Girl

Har ni tänkt på att engelskans ord för
vacker, innehåller det svenska ordet ful, haha lite ironiskt.
Idag har vi inte världens vackraste väder. Jag vaknade upp till solsken och trodde det skulle hålla i sig, men jag borde ha vetat bättre. Stackars alla studenter imorgon. För min del blir det stressigt imorgon, känner tre studenter som går på tre olika skolor. Blir omöjligt att närvara under allas utspring, så det får bli några hastiga besök på deras mottagningar istället. På lördag firar jag min examen - längtar! Köpte en klänning igår som jag kanske ska ha på mig, har inte bestämt mig ännu. Förresten, jag shoppade en hel del igår, ska visa upp senare! Nu ska jag trotsa vädret och ta en liten promenix. Hasta la vista babes!

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous johanna sa...

Tack :) Hihi joo, det kommer nog användas flitigt i sommar :)

Hon är ju supervacker :)

11 juni 2009 14:12:00  
Anonymous Sofia sa...

Hon är så jäkla snygg!

11 juni 2009 14:13:00  
Anonymous Sandra - Piffad sa...

Vacker bild :)

12 juni 2009 16:32:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->