ETIKETTER

söndag, maj 31, 2009

A love story


The story of Carrie and Mr Big. Well, dear readers, that's a story that goes way back...
Jag har Sex and the City-filmen hemma och har sett den en miljon gånger - känns det som i alla fall. När jag fyllde år för några veckor sedan, fick jag seriens alla säsonger i en rosa skolåda - kan det vara med passande? Tror inte det. Jag har tidigare inte varit ett så stort fan av serien, mest pga att jag aldrig riktigt kollat på något avsnitt. Inte förrän tv 3 för några månader sedan började sända om serien igen. HUR KUNDE JAG HA MISSAT EN SÅ KLOCKREN SERIE? De avsnitt jag såg var dock mitt i serien då, så jag har inte följt Carrie och Big genom deras kärlekskarusell. Tur att jag nu har boxen så att jag kan få se hur allt började...

Nu: Grillad mat! Yummy!

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anja sa...

Jag boxen i julklapp, verkligen underbar serie! Frågan är om den är bättre än Gossip Girl..?

1 juni 2009 17:30:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->