ETIKETTER

söndag, maj 31, 2009

Systrar i jeans


Såg precis att Systrar i jeans visas på tv 3 kl 16:45. Den slutar precis innan Stylista och Gossip Girl börjar. Jag känner mig rätt så seg idag så däför blir det en väldigt lugn söndag med grillad mat och avkoppling framför tvn ikväll. Det var väldigt länge sedan jag såg Systrar i jeans, men jag minns att jag tycke om den. Det är har ju kommit ut en uppföljare till filmen, har dock inte sett den. Skådisarna känner du nog igen: Blake Lively (Gossip Girl), Alexis bledel (Gilmore Girls) och America Ferrera (Ugly Betty).

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Och Amber Tamblyn från Joan of Arcadia... :o)

2 juni 2009 00:16:00  
Anonymous Jessica sa...

Jag har sett uppföljaren, den var helt okej men böckerna är mycket bättre! :)

2 juni 2009 19:15:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->