ETIKETTER

söndag, maj 24, 2009

Hej alla 98% (och självklart ni andra)


Den senaste tiden har antal besökare stigit en heeeeel del! Det är verkligen superkul :-D Dock är 98% av er suuuuperdåliga på att kommentera, fyyyyyyyy! Det hade varit väldigt uppmuntrande och fint om så många som möjligt kunde lämna en kommentar i detta inlägg och bara berätta något valfritt? Exempelvis:
  • Vilken stad ni kommer ifrån?
  • Ålder?
  • Vad ni gillar mest med bloggen?
  • Hur länge har ni följt den?
  • Eller bara säga hej? :)
Kom igen nu, alla 98% där ute som bara läser utan att kommentera, jalla cykelbralla!

Etiketter:

17 Comments:

Anonymous johanna sa...

Hihi hejhej :)

24 maj 2009 20:37:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag är 18 år, kmr från Stockholm:). Jag tycker om din blogg eftersom du varierar innehållet och det är inspirerande hur du kombinerar skola o fritid. Har inte följt den så länge dock...hej då:).

24 maj 2009 21:02:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej hej!

24 maj 2009 21:04:00  
Anonymous Anonym sa...

hejhej! :) gillar verkligen din blogg, men skulle vilja se fler inlägg. det känns som att det har varit för många gånger man kikat in hos dig och sett samma inlägg från förra titten. men gillar din blogg att du varierar. gillar dock mest modebloggandet. :)

24 maj 2009 21:10:00  
Anonymous cindy sa...

hejsan!! Jag är in här och kikar då och då ;)

24 maj 2009 21:33:00  
Anonymous Jenny sa...

Hej jag är 15 från Stockholm och har följt din blogg ganska så länge, nästan ett år faktiskt! Nästan så länge som jag själv också har bloggat. Jag gillar att du har väldigt så olika inlägg, alltså en ganska bred blogg! Jag vet inte mer den är liksom bra och jag har helt enkelt fastnat här bara, hehe.

Kramar :]

24 maj 2009 21:34:00  
Blogger Mamma sa...

Hej! :D 22 år från Hudik, har följt bloggen i några veckor men kikat på den lite mer sällan i några månader. Ha det kanon! /Frida

25 maj 2009 00:16:00  
Anonymous Stina - rubia.se sa...

Jag erkänner att jag är rätt dålig på att kommentera, men jag gillar din blogg skarpt. :) kram!

25 maj 2009 00:39:00  
Anonymous Linnéa Pålsson sa...

Vilken stad? Jadu, jag kommer från Malmö, men flyttade till Åkarp när jag var 7 år. Jag är 16 år och fyller inte 17 förrän i december (!). Det bästa i din blogg är inläggen om kläder, skor och smycken! Och jag har faktiskt din blogg som bokmärke i min dator :).
Hoppas du får en bra måndag! Hejhej!

25 maj 2009 03:21:00  
Anonymous Jelda sa...

jeldaaa, resten vet du :P haha dina inlägg är alltid roliga att se på och läsa om!

25 maj 2009 12:48:00  
Anonymous Ida sa...

Hej, jag får erkäna att det vart dåligt med kommentarer :) Jag är Ida, 21 år från jkpg! Hittade din blogg av en slump men gillar den starkt! Ha en fin kväll!

25 maj 2009 20:44:00  
Anonymous Lisette sa...

Malmö snart 21år men jag kommer såklart hoppa över att fylla 21år. jag gillar att vara 20 så jag kan vara det ett år till! och jag har nämt det innan men jag gillar dina egna bilder som du tar, så det får du gärna ta mer av. Dom blir jättefina! Mer och då menar jag massa mer av det, tack! :) /Lisette

26 maj 2009 00:31:00  
Anonymous Anja sa...

Mig kanske du redan vet, men jag fyller i ändå! ;)

Jag kommer från Göteborg, är 17 år gammal. Jag gillar alla dina snygga kollage, när du sätter ihop kläder eller kändisbilder. Även ditt varierande innehåll!
Oj, jag har nog följt din blogg av och till i kanske 1½ år? Mer? Jag tror faktiskt jag hittade till den för att jag googlade "Vem bär den bäst" eller något, haha!

26 maj 2009 06:51:00  
Anonymous Anonym sa...

jag kommer från sthlm, och är 14 snart 15 år.jag gillar den här bloggen eftersom du skriver om mode och älskar skor som jag också:)och är personliga(det är många som är själv upptagna och skriver vad snygga dom är och massa strunt)
jag har just hittat hitt typ förra veckan. jag tror faktiskt det jag hittade till den för att jag googlade också''vem bär den bäst'':D

26 maj 2009 15:15:00  
Anonymous Anna-Lena sa...

26 år bor i Berlin i ett par dagar till innan det blir sommarjobb hos föräldrarna hemma i Nässjö. Tycker om alla fina bilder och klädtipsen i din blogg. Vet inte riktigt hur länge jag har läst din blogg men snart ett år tror jag. Brukar kommentera emellanåt.

26 maj 2009 22:10:00  
Anonymous Jessica sa...

Jag är 15 år och har följt din blogg i cirka en månad gillar sättet du skriver på och alla fina bilder du lägger upp i bloggen! :)

28 maj 2009 16:46:00  
Anonymous irena sa...

Hejsan, lite efter att kommentera.
Men jag har inte sett att du skrivit det..

Jag heter Irena, 18 år - Jönköping.
Vet inte riktigt hur jag kom in på din blogg,
men jag fastnade för att du media - PR/marknadskommunikation, vilket jag gör på gymnasiet. Pluggar bara media egentligen..

Väldigt bra blogg har du dock!

2 juni 2009 17:06:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->