ETIKETTER

söndag, maj 24, 2009

Chocolate Chip Cupcakes


Här kommer ännu en bild från mitt födelsedagsfirande. Jag bakade bland annat cupcakes á la Leila. Jag gjorde dock om receptet lite (gör alltid det när jag bakar) eftersom jag gillar att experimentera lite. Det blir faktiskt mycket godare så :) Hade exempelvis i mer kakao, vaniljsocker och fler chokladbitar. De blev så himla goda, önskar att bilder kunde förmedla smaker... Maybe in the future? Haha. På bilden ser ni alltså chokladcupcakes med stora chokladbitar i. Glasyren är en vanlig cream cheese frosting. Yummy! Cupcakesen i bakgrunden får jag presentera en annan gång.

Har du inte Leilas bok? Då kan du hitta cupcakerecepten här!

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger Bloppis sa...

Å vad mumsiga dem ser ut o va, skicka en vettja haha :P O tunika har jag me, riktigt fin o somrig. ---> Kolla in. Modebloppis.blogspot.com

Ha de bra.

24 maj 2009 21:45:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->