ETIKETTER

onsdag, april 01, 2009

Dagens tips!


Det känns som att jag varit på jakt efter den rätta primern nu i åratal. Jag har genom tiderna testat märken som Clarins, Smashbox, Maybelline och många, många fler. För er som inte vet vad primer är så kan jag tala om att det är en slags grund som man applicerar på ansiktet innan man sminkar sig. Primerns hudvudsyfte är att bidra till att sminket håller hela dagen och den ska även fylla ut fina linjer som gör att huden ser jämn ut. Självklart har olika märken dessutom olika bonusegenskaper. Eftersom primer är dyrt att inhandla, brukar jag be om tester på de produkter som personalen tycker är bäst. Nu har jag fått tester från bl.a. Dior och Lumene. Produkterna är dryga och räcker väldigt länge. Mitt tips är alltså att be om produktprover innan du köper något, det kan ju hända att du går hem med en ny produkt som inte fungerar bra för just din hud!

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

YSL' senaste primer med borste är ganska bra och bekväm att använda, snygg förpackning också. /Julia K.

1 apr. 2009 09:28:00  
Anonymous Vanja sa...

Hej! Jag har jobbat med Make Up Store's produkter och jag kan tala för deras primer. Finns en för bara ögonlocken och en för hela ansiktet. Den för ögonlocken är super! Prova så får du se =)

1 apr. 2009 09:58:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->