ETIKETTER

tisdag, mars 31, 2009

Backstreet Boys - Get Down

När jag var tonåring var jag helt nerkärad i Brian Littrell och resten av The Backstreet Boys. Idag råkade jag se deras första video, Get down. Gud så jag har skrattat! Vilken video - hur charmig som helst. Har i princip skrattat mig igenom hela videon och det finns faktiskt några ögonblick som förtjänar en stund i rampljuset:

Markoolio som koreograf? - 00:18
Nicks ögonbryn - 00:28
Vad gör Brian egentligen?! - 00:36
Eh, mycket fina danssteg... - 01:01
Kevins robotdans - 01:17
Där har vi den fina dansen igen - 02:13
What the... ?! - 03:05
Och så viftar vi lite med armarna - 03:09
Brians grodhopp - 03:29, 03:42, 03:46

Etiketter: ,

9 Comments:

Anonymous Z sa...

HAHAHAHAHAHA aj min maaage! brians grodhopp ser snarare ut som våra gubbar på bröllop:D

31 mars 2009 22:59:00  
Anonymous D sa...

:D HAHAHAHAHAHA jag kan bara hålla med föregående "talare" det där var verkligen görkul! asså mia nu förstörde du min syn på hela den här videon..jag har inte tänkt så mkt på den för jag gillar alla deras låtar men det var verkligen klockrent när man såg på tidpunkten du anvisade :D hahaha döroligt!!! kevins robotdans :D klockren...men A.J. är bäst! han har alltid varit coolast o snyggast i BSB :) Love him 4ever

31 mars 2009 23:44:00  
Anonymous Anonym sa...

Hihihi...de var ju bäst!
Min favorit var Howie...så söt!!! :o)/Eli

1 apr. 2009 01:30:00  
Anonymous Ellinor sa...

Jag med, Brian var favoriten!

1 apr. 2009 08:20:00  
Anonymous N........ahir sa...

URSHÄKTA men han heter faktiskt Littrell i efternamn (och han e också min favorit haha)!!

Förresten ska man nog inte analysera deras videos så mycket, jag är rädd för att jag kommer gilla dom mindre då :D

1 apr. 2009 15:27:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Nahir: Klart att han heter Littrell, haha april april (ehum host host)

1 apr. 2009 15:38:00  
Anonymous maria sa...

Goood!

Jag fullkomligt älskar låten! Brukade sitta inne med min bästis och spela in denna videon varje gång den spelades på MTV. Vi missade inte en enda!! Den spelades hela tiden så tänk dej hur många videoband vi hann med på en dag!

Minnen!

1 apr. 2009 16:52:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Maria: Hahaha, jag känner igen det där beteendet, jag gjorde likadant med låten "As long as you love me" och "Everbody" när de visades :) Crazy!

1 apr. 2009 17:12:00  
Anonymous Sandra sa...

HAHAHAHAHAHA GUD VAD KUL!
Fatta om någon skulle göra en likadan video idag!? Hahahahahaha helt galet

1 apr. 2009 19:17:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->