ETIKETTER

tisdag, mars 31, 2009

Heiress by Paris Hilton


Kan tala om att det här är bland det bästa köpet jag gjort. Jag fullkomligt älskar denna doft som heter Heiress. Och helt ärligt så har jag aldrig någonsin fått så många komplimanger för min parfym som de gånger jag burit denna. Alla älskar den! Alla påpekar att jag doftar jättegott, haha det låter sjukt, men testa själva. In på närmaste Åhléns och spruta på lite. Som du ser på bilden så har jag redan förbrukat halva flaskan, haha. Ska spruta på lite nu innan jag åker till skolan :-)

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Ulrica sa...

Jag har den också och det är en av mina absoluta favoriter. Tyvär så har jag snart använt upp min.

31 mars 2009 09:35:00  
Anonymous missperfectblonde sa...

Jag använder den jättemycket,dags att köpa ny snart =)

1 apr. 2009 00:24:00  
Anonymous Anonym sa...

Tack för tipset...jag letar efter en parfym just nu...lätt, feminint, sött och underbart (det är vad jag söker) haha.../Eli

2 apr. 2009 22:42:00  
Anonymous Madeleine sa...

Har den, alla säger att jag luktar gott. Det är fantastiskt...
Skulle gära köpt en till, men hittar den ingenstanns. :(
Fin blogg, med mycket bra tips! :)

5 juli 2010 19:28:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->