ETIKETTER

tisdag, februari 17, 2009

Ny parfym!


Eller dagens och dagens... För ett tag sedan klickade jag hem två flaskor av denna parfym från Bellme.se och de landade i brevlådan för några dagar sedan. Maj gaaad va gott den doftar! Den har en väldigt söt ton som påminner om godis. Yummy! Gillar du söta dofter så är detta definitivt en parfym du bör lukta på. Gillar du mer tunga och "vuxna" parfymer så är denna doft inget för dig. Jag äger runt 30 parfymer (jag vet, galet!) och min samling består av både söta/lätta parfymer och dofter med mer tunga inslag. Vad föredrar du för typ av doft?

Etiketter: ,

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag tycker väldigt mycket om den parfymen, tycker den doftar lite gelé hallon.

17 feb. 2009 10:55:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag älskar friska och fräscha dofter, men missbrukar söta och goda Daisy från Marc Jacobs just nu. Fantastisk parfym!

17 feb. 2009 13:00:00  
Anonymous Anonym sa...

Har också den parfymen!=)Den är riktigt fräsch till för vardagligt bruk! Alltid när jag är hemma hos er så brukar jag sitta och beundra din parfym samling! Du har de godaste och finaste parfymerna ju, funderar på att råka få med mig några i väskan nästa gång hihi=)

17 feb. 2009 15:32:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag gillar också söta parfymer, vilka rekomenderar du då?
någon som håller "länge" eller iaf som inte går bort efter 20 minuter!! :D
Tack för en kanon blogg !!

17 feb. 2009 16:35:00  
Anonymous Anonym sa...

jag gillar nog lite mer söta, men inte för söta. De ska inte lukta för mycket heller.

18 feb. 2009 09:18:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Ulrica: Jag håller med! :)

Sara: Den har jag ännu inte luktat på, ska göra det nästa gång jag går förbi parfymeriet i stan :)

Ninorta: Hahaha, du är välkommen babe!

Emeliie: Oj, väldigt många! Jag får knåpa ihop ett inlägg någon gång och tipsa om alla mina favoriter. :)

Passepartout: Jag håller med, de som är alltför söta kan ibland upplevas som barnsliga. Denna parfym upplever jag som väldigt söt när mna luktar på flaskan. Men doften blir mkt bättre efter att man sprutat på sig lite av den. :)

18 feb. 2009 12:11:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->