ETIKETTER

tisdag, februari 03, 2009

Mina YSL-kopior


Här har ni alltså det andra paret som jag köpte från Urban Original. De är inspirerade, eller rättare sagt kopior på sandaletterna från Yves Saint Laurent. Jag är helt och hållet kär i dessa skor, men jag vet inte om jag ska behålla dem. Detta tvivel beror endast på klackens höjd. Jag är redan lång och med dessa skor blir jag ännu längre, vilket är väldigt ovant för mig. Don't know what to do, behålla eller sälja vidare? De är ju så himla fina! Snacka om dagens i-landsproblem! Hjälp!

Update: Här hittar du skorna och här hittar du likadana fast i lack.

Etiketter: ,

11 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Herregud vilka snyggingar!!!

3 feb. 2009 14:22:00  
Anonymous Anonym sa...

Du kan sälja dom vidare till mig ;D

3 feb. 2009 18:02:00  
Anonymous Anonym sa...

Längd är snyggt, bara att visa upp vad du har, behåll dem ABSOLUT!

3 feb. 2009 20:21:00  
Anonymous Anonym sa...

Själv tycker jag inte att man ska undvika höga klackar för att man redan är lång, plus att skorna är riktigt snygga! Du kan ju alltid ha dem som prydnad annars. Haha :)

3 feb. 2009 21:40:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Elvira: Hahaha, jag har faktiskt övervägt det senare alternativet eftersom de inte kostade så mkt ändå :D De är så fina att titta på ;)

3 feb. 2009 21:43:00  
Anonymous Anonym sa...

Hur mycket gick frakten och/eller tullen på då? :)

3 feb. 2009 22:03:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Frakten beror på hur många varor du beställer. Första varan kostar alltid $31 och sedan läggs det på $12 för varje vara du lägger till.

3 feb. 2009 22:20:00  
Anonymous Anonym sa...

Sälj dem till mig, eller det beror ju på vilken storlek det är?
mia p.

4 feb. 2009 08:46:00  
Anonymous Anonym sa...

hej, jag ser att du har valt en av de otroligt fina skorna från hemsidan men skulle jag kunna få hjälp med att tolka storlekarna?
du kan skicka svaret till:
theresa_sundqvist@hotmail.com

5 feb. 2009 00:50:00  
Anonymous Anonym sa...

Fick du betala ngon tull avgift?

5 feb. 2009 10:02:00  
Anonymous Anonym sa...

Inte för att vara så där. Men det är faktist snyggt när tjejer som redan är långa har klackskor. Alltså kolla bara modellerna - Gisele, Adriana, Miranda m.m. Kolla på dom hur snyggt det är! Enligt mig är det mycket finare än på korta tjejer. Eftersom att dom redan är långa så blir det en liten extra grej. Ungefär som pricken över i:et =)

16 feb. 2009 11:41:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->