ETIKETTER

söndag, januari 11, 2009

Rabatt på märkesplagg till mina läsare + fri frakt


Nu, kärare läsare, får BARA NI en speciell rabattkod som är giltig fram till midnatt, så passa på! Koden gäller hos webbutiken Paprikastore som säljer snygga kläder/underkläder till både tjejer och killar. De säljer plagg från välkända märken som exempelvis Calvin Klein, Dolce & Gabbana, Sisters Point, Fornarina, Koola Anna, Denimbirds, Emporio Armani, Dr Denim och många fler! Det bästa är att de har en stor vinter-REA just nu så priserna är redan väldigt låga! Och nu får du alltså ytterligare 10%. Woohoo, här ska det shoppas! Glöm ej att ange rabattkoden "melle" i kassan!
På kollaget:
  • Cardigan från Monrow
  • Rosettopp från Sisters Point
  • Prickig klänning från Koola Anna
  • Paljettklänning från Sisters Point
  • Jeans från Denimbirds
  • Grå klänning från Sisters Point
  • Svarta jeans från Denimbirds
  • Vit klänning från Koola Anna

Etiketter: , , ,

11 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Wow, tack!

11 jan. 2009 19:06:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag älskar Denimbirds jeans, de sitter så snyggt, man får en helt fab rumpa i dem, jeansen är helt magiska =) Äger redan tre par, ska nog köpa ett par till eftersom dessa var så billiga! Tack för koden Maria!

11 jan. 2009 19:08:00  
Anonymous Anonym sa...

Då Blogg.se på senaste tiden har blivit segare är kola har jag bestämt mig för att äntligen ta steget till en helt egen hemsida. Vad jag behöver hjälp mig från dig är att bestämma ett färgtema. Jag har lagt upp förslag i mitt senaste inlägg som jag vill att du röstar på. Så, hjälp en stackare att fly från denna hemska blogg-domän!

11 jan. 2009 22:54:00  
Anonymous Anonym sa...

Åh, va sugen jag blev nu!

11 jan. 2009 22:58:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Amanda & Anonym: Kul att ni uppskattar det :)

Malin: Ska kika nu påen gång :)

Elsie: Ja, det är grymt bra priser också så passa på =)

11 jan. 2009 23:04:00  
Anonymous Anonym sa...

Tack för att du tog dig tid att rösta :)

11 jan. 2009 23:05:00  
Anonymous Anonym sa...

Ah!!! Just det typsnittet du använder i inlägget har jag letat efter i evigheter ! Vad heter typsnittet i svart?

Puss o God fortsättning !

13 jan. 2009 13:37:00  
Anonymous Anonym sa...

Fan, vad schysst! Ska genast kolla in:)

15 jan. 2009 12:55:00  
Anonymous Anonym sa...

Skulle titta ifall man hade fått svar här istället för på egna bloggen. Är det möjligt att få namnet på snittet?

16 jan. 2009 20:48:00  
Anonymous Anonym sa...

TACK för koden! :D

17 jan. 2009 10:57:00  
Anonymous Anonym sa...

????????????????
????

Vore inte särskilt svårt att kolla upp vad snittet heter, men kanske ? Har inte fått ngt svar, och jag har letat efter snittet i månader o det tar tid, så nu när jag såg att du har den i inlägget så tänkte jag att du kunde vara god nog att ge mig namnet istället för att jag ska fortsätta leta..

eller ?? Tack på förhand

17 jan. 2009 15:30:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->