ETIKETTER

söndag, november 09, 2008

Snyggo-Gerard Butler


Åhh! Jag är helt kär! I Fantomen (ni vet han på operan) eller rättare sagt i Gerard Butler som spelar Fantomen. Har precis sett klart filmen och Christine är dum som inte väljer Fantomen. Om jag var Christine så skulle jag lätttttttt valt Fantomen, kolla bara vilket snyggo han är. Från och med nu heter han Snyggo-Gerard.

Jag är en sucker för musikaler och har massa sådana i min dvd-samling. Det var så länge sedan jag såg Phantom of the Opera att jag nästan glömt bort hur kär jag blev i Snyggo-Gerard förra gången jag såg filmen (blir ALLTID kär i killen som kan sjunga bra i filmerna). Vilken röst Snyggo-Gerard Butler har! Herregud, jag bara måste se PS! I love you, där Snyggo-Gerard har en av huvudrollerna.
Har ni sett någon av dessa filmer?

Etiketter: ,

15 Comments:

Anonymous Anonym sa...

jag äääääääääääääääääääälskar Phantom of the Opera

9 nov. 2008 20:00:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Jelda: Jag med! ;)

9 nov. 2008 20:21:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag har sett PS I love you. Den är jättefin, och han med :) haha

9 nov. 2008 20:29:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag gilalde inte PS i LOve u eller fantom of the opera men är inte han med i 300 oxå så är grym. HAN ÄR BARA för SNYGG,

Klänningen köpte jag från en tjej i Tumba

9 nov. 2008 21:05:00  
Anonymous Anonym sa...

Har alltid älskar musiken till Fantomen på Operan och när jag såg filmen, wow klart jag blev kär! Gillar honom skarpt som skådis också, snygg och duktig!

9 nov. 2008 21:45:00  
Anonymous Anonym sa...

hejhej, jättefin blogg!

9 nov. 2008 22:55:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag har sett PS. I love you och jag blev dö-kär i honom. Grät som ett litet barn genom hela filmen. Har läst boken också och tycker den är bättre men filmen är också hur bra som helst!! :)

10 nov. 2008 01:27:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

OhmyGod!

10 nov. 2008 09:53:00  
Anonymous Anonym sa...

Phantom of the Opera a la London knäcker!!! Om du har vägarna förbi måste du gå på musikalen. Killen som spelade the Phantom när jag såg musikalen var inte ful han heller...Väldigt karismatisk...och vilken röst!!!

Du kommer gilla "PS! I Love You". Den är romantisk och fin. And yes...han är snygg i filmen oxå! ;o)

10 nov. 2008 11:36:00  
Anonymous Anonym sa...

Har sett båda de filmerna. :) Blev helt kär i The Phantom of the Opera när jag såg den för ca 3 år sedan, och tyckte också att hon borde ha valt fantomen istället. Haha :)

11 nov. 2008 20:25:00  
Anonymous Anonym sa...

Såg Ps. I love you när den var på bio, och den var hur jäkla bra som helst! Jag och min vännina satt och grät och skratta samtidigt haha

11 nov. 2008 23:47:00  
Anonymous Anonym sa...

Vill du se den lite biffigare versionen av G Butler är filmen 300 ett tips! ;) Han är urläcker, måste jag hålla med om, men hade högre förväntningar för PotO så blev lite besviken när jag såg den...

20 nov. 2008 17:32:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag gillar inte ens romantiska filmer, men grät faktiskt till PS I love you. Riktigt fin film och han har en stor del i det, man blir alldeles kär i honom.

21 nov. 2008 14:29:00  
Anonymous Anonym sa...

Älakar honom jag har sett filmen(Phantom of the opera) typ regelbundet.
PS i love you äger också

8 feb. 2010 19:04:00  
Anonymous Anonym sa...

blev helt kär i honom i phantom of the opera! han e bara sååå snygg! å vilken röst han har! fattar inte att han aldrig hade tagit en sånglektion i hela sitt liv innan han började öva inför den filmen!

11 feb. 2010 22:23:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->