ETIKETTER

lördag, november 01, 2008

I said brrr, it's getting cold in here...


AAAAAHHHH VA KALLLLT!
Jag fryser ihjäl, det är svinkallt ute! Kom precis hem från jobbet. Har jobbat heeela dagen men är dock inte så trött. Är däremot lite "sur", eftersom jag vill gå på en fest som är i Norrköping ikväll. Hade planerat att gå på den, men avstod eftersom jag måste plugga imorgon. Skulle jag gå på festen så skulle jag vara så himla seg imorgon. I går, fredag, var det nämligen nattcup då det spelades fotboll mellan assyrier från olika städer i Sverige. Lillsyrran spelade med laget från Jönköping och SJÄLVKLART så vann hennes lag hela turneringen! Finalen spelades kl 06:30 på morgonen (usch, haha) mot Örebro. Grattis syrran, du är bäst! Turneringen avslutas som sagt med en stor fest och alla jag känner kommer att vara där (typ). Äsch... det kommer fler fester! :)

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Du får ta dig hit till nån fest i tälje =)

Fast det är nog mest småbarn som skulle på den där festen, så inget för mig, fast fan vad jag längtar till en riktig assyrisk fest ! Börjar glömma bort hur man dansar ju ! Puss på dig.

Underbar bild !

1 nov. 2008 19:26:00  
Anonymous Anonym sa...

Din mail funkar inte? :) Maila mig på Wysteriia@hotmail.com så får du min adress!

1 nov. 2008 21:13:00  
Anonymous Anonym sa...

Ursäkta dessa återkommande kommentarer, men har du lyckats få mitt mail än? Prövade att skicka från en annan adress.

1 nov. 2008 21:26:00  
Anonymous Anonym sa...

Haha, har ni fått snö i Jönköping än? Ingenting i Göteborg faktiskt... Rätt trist.

2 nov. 2008 09:13:00  
Anonymous Anonym sa...

tack så mycket :D vi var bäst :) hihih

2 nov. 2008 21:42:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->